Misją marki Rozwojowa Mama jest wspieranie rodziców, opiekunów, wychowawców, nauczycieli we wszelkich procesach wczesnej edukacji poprzez m.in. dostarczanie rad, informacji, propozycji zabaw. RM to również społeczność zgromadzona na instagramowym profilu, gdzie twórczyni marki, Marielle Tourel, dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem.
W sklepie dostępne są m.in. kostki aktywności, gry memory, zestawy gier karcianych, książki i ebooki oraz apteczki pierwszej pomocy.
Projekt zakładał przeniesienie sklepu do Shopify przy równoczesnym zachowaniu wszelkich aspektów identyfikacji wizualnej marki.
Proces rozpoczął się od analizy przedwdrożeniowej, by przygotować plan działania i wyznaczyć priorytety.
Pod kątem designu, UX/UI Designer odpowiedzialny był za takie ułożenie szaty graficznej, by była ona jak najbardziej user friendly.
Na etapie prac konfiguracyjnych i integracji m.in. połączyliśmy sklep z Baselinkerem. Ważną kwestią było dobranie rozwiązań odpowiedzialnych za system lojalnościowy oraz system rekomendacji produktowych.
Całość prac weryfikowana była przez QA Specialist. Na etapie go live sklepu Project Manager odpowiedzialny był za całościową weryfikację checklisty opracowanej przed publikacją tak, by mieć pewność, że wszystkie kluczowe elementy zostały wdrożone i działają zgodnie z oczekiwaniami.
wersje językowe
aplikacje i systemy zewnętrzne
zaangażowani specjaliści
Noto Agency Sp. z o.o.
Ignacego Paderewskiego 124a/203
35-328 Rzeszów
Poniedziałek-piątek 8:00-17:00
info@notoagency.pl
+48 536 922 088