Shopify Plus –kompleksowe wdrożenia eCommerce

 

Shopify Plus

Shopify Plus powstał w 2014 roku i był odpowiedzią na rosnące potrzeby klientów - ta wersje Shopify powstała, by dostarczyć wysoce customizowaną platformę przy równocześnie krótkim czasie potrzebnym na implementację i atrakcyjnym koszcie jak na platformę o takich możliwościach. Shopify Plus jako zaawansowana wersje Shopify został wybrany przez takie marki jak m.in. Rebecca Minkoff, Fashion Nova, GymShark, Converse, Allbirds, Jeffree Star Cosmetics, SONY, Kylie Jenner, Heinz, Victoria Beckham, New York Times. Na polskim rynku z Shopify Plus korzystają m.in. Bizuu, Bebe Concept, Natu Care. 

Dlaczego wybrać Shopify Plus?

Shopify Plus  i Shopify w świecie platform w modelu SaaS jest najszybciej rozwijającym się rozwiązaniem, które nie tylko nadąża za zmieniającą się i rosnącą z każdym rokiem branżą, ale również tworzy trendy i staje się wzorem do naśladowania dla wielu mniejszych silników zakupowych. 

Dlaczego warto wybrać Shopify Plus? Jest to rozwiązanie dla ciebie,  jeśli zależy ci na skalowalnym, dopasowującym  się do potrzeb, szybkim, pozwalającym na redukcję długu technologicznego rozwiązaniu SaaS. 

Na pytanie, dlaczego warto wybrać Shopify Plus, istnieje wiele odpowiedzi, ale to podstawowe cechy i funkcjonalności dostępne dla użytkowników Plus pokazują, jakie są zalety korzystania z Shopify Plus. 

Zalety korzystania z Shopify Plus

Zalety korzystania z Shopify Plus dotyczą zarówno poszczególnych funkcjonalności sklepu, które dostępne są tylko w wersji Shopify (tj. m.in. dostęp do szerszej bazy aplikacji z Shopify App Store, moduł B2B, customizowany checkout, Shopify Editor, większa liczba zapytań po API, nielimitowane konta dostępu do sklepu, zaawansowana polityka ustawień dostępu do sklepu, 10 sklepów w cenie jednej licencji, możliwość wdrożenia Shopify POS Pro, zwiększona liczba lokalizacji i Shopify Markets), ale na Shopify Plus można patrzeć również w szerszym kontekście, skupiając się na kilku jego kluczowych cechach.

Skalowalność i elastyczność dla dużych i rosnących biznesów

Shopify Plus oferuje zaawansowane funkcje i możliwości, które umożliwiają dużym i rosnącym biznesom skalowanie się oraz elastyczność w zarządzaniu swoimi sklepami internetowymi. Shopify Plus zapewnia elastyczną i skalowalną infrastrukturę, która pozwala dostosować sklep do indywidualnych potrzeb i wymagań biznesowych. To oznacza możliwość tworzenia niestandardowych rozwiązań, integracji z zewnętrznymi systemami i dostosowywania funkcji do specyficznych potrzeb. Elastyczność wyrażana jest m.in. poprzez mnogość dodatkowych rozwiązań, które z powodzeniem można wdrożyć - zarówno bazując na tych dostępnych w Shopify App Store, jak również stworzonych dla sklepu Shopify Plus pod indywidualne potrzeby. 

Personalizacja i dostosowanie do indywidualnych potrzeb

Personalizacja i dostosowanie do indywidualnych potrzeb są kluczowymi cechami Shopify Plus, które przyciągają duże przedsiębiorstwa i umożliwiają im skuteczne zarządzanie swoimi sklepami internetowymi. Dostosowanie do indywidualnych potrzeb przejawia się np. poprzez możliwą jedynie w wersji Shopify Plus customizację checkoutu. Shopify Plus oferuje również możliwość tworzenia niestandardowych funkcji i integracji z zewnętrznymi systemami, co pozwala dostosować sklep do specyficznych potrzeb i wymagań biznesowych. To umożliwia rozwijanie i ułatwianie nieraz skomplikowanych procesów eCommerce i automatyzację operacji.

Zaawansowane narzędzia i integracje dla optymalizacji operacji

Shopify Plus  daje możliwość korzystania z zaawansowanych narzędzi i integracji, które umożliwiają optymalizację operacji eCommerce. Te funkcje są kluczowe dla efektywnego zarządzania sklepem online, zwiększania wydajności operacyjnej i poprawy doświadczenia klienta. Shopify Plus pozwala na na automatyzację działań m.in. dzięki Shopify Launchpad; integrację z systemami ERP, CRM, PIM; zaawansowane analizy dzięki raportom Shopify; obsługę wielu kanałów sprzedaży; wdrożenie zaawansowanych narzędzi marketingowych.

Bezpieczeństwo i niezawodność platformy

Shopify Plus korzysta z wirtualnych środowisk hostingowych. Dane są przechowywane w centrach danych posiadających certyfikaty bezpieczeństwa. Serwery są kolokowane lub hostowane w centrach danych posiadających następujące certyfikaty: Tier III, ISO 27001, PCI DSS. Dane są stale replikowane z automatycznym przełączaniem awaryjnym usług w przypadku zakłóceń. Dla każdego krytycznego elementu systemu Shopify Plus posiada dostawcę usług tworzenia kopii zapasowych. Łączność sieciowa we wszystkich centrach danych jest obsługiwana przez wielu dostawców usług internetowych. Centra danych obejmują także systemy zasilania rezerwowego i HVAC, duże zapasy części zamiennych oraz systemy ochrony środowiska. Niezawodność platformy jest niejako wpisana w DNA Shopify Plus - jeśli następuje awaria w jednym sklepie,, to oznacza to globalny problem, dlatego też możemy mieć pewność, że jest on rozwiązywany w maksymalnie skróconym czasie.  

Wsparcie techniczne

Klienci Shopify Plus mają dostęp do priorytetowego wsparcia technicznego 24/7. Wsparcie techniczne dostępne jest w kilku formach: chat online, kontakt mailowy, kontakt telefoniczny. Najchętniej wykorzystywany jest chat, który pozwala na niemalże natychmiastową reakcję na zadane pytanie / opisany problem. 

Dla kogo Shopify Plus?

Shopify Plus jako zaawansowana wersja Shopify skierowana jest do przedsiębiorstw, które nastawione są na rozwój sklepu i do tych, którzy potrzebują zaawansowanych funkcjonalności. Shopify Plus będzie szczególnie atrakcyjny dla m.in.:

  • marek, które  potrzebują skalowalnej platformy eCommerce, która umożliwia sprzedaż i zarządzanie dużą liczbą produktów
  • firm, którym zależy na sprzedaży na wielu rynkach zagranicznych
  • marek z dużą liczbą zamówień, które chcą optymalizować i automatyzować procesy 
  • firm, którym zależy na posiadaniu rozwiązania, które zagwarantuje im najnowsze rozwiązania branżowe
  • marek, które potrzebują niestandardowych funkcjonalności przy równoczesnym zachowaniu założenia, że chcą sklep w modelu SaaS

Etapy wdrożenia krok po kroku

Etap wdrożenia krok po kroku w przypadku Shopify Plus nie różni się w znaczącym stopniu od tego, jak wygląda to w przypadku wdrożenia Shopify, tj.: 

  1. Analiza przedwdrożeniowa
  2. Konfiguracja & integracje
  3. Design 
  4. Development
  5. Testy 
  6. Go live
  7. Szkolenia 

Kluczowe jeśli chodzi o wdrożenie Shopify Plus jest natomiast podejście do analizy przedwdrożeniowej, podczas której następuje szczegółowe omówienie funkcjonalności Shopify Plus i wybranie tych elementów, których konfiguracja będzie następowała w kolejnym kroku projektowym. Na tym etapie klient uzyskuje pełną wiedzę o tym, jakie elementy z Shopify Plus będę wartościowe dla jego e-biznesu. 

Etapy wdrożenia krok po kroku w przypadku migracji na Shopify Plus zawierają również punkt dotyczący przeniesienie wymaganych danych. 

 

Jakie jest nasze podejście do klienta? 

To jakie jest nasze podejście do klienta, można ująć w trzech słowach: komunikacjatransparentność, profesjonalizm. Komunikacja jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w projekcie - ważna jest tutaj również otwartość i szczerość klienta. Project Manager jest w stałym kontakcie z klientem, na bieżąco przekazuje wszystkie najważniejsze informacje projektowe, organizuje spotkania i demo. Transparentność - ona pozwala na to, by w projekcie nie było niedomówień, które mogą prowadzić do problemów we wdrażaniu na różnych jego etapach. Transparentność oznacza rzetelne i zgodne ze stanem faktycznym przekazywanie informacji - jeśli np. wdrożenie danej funkcjonalności wygeneruje dodatkowe, nieplanowane wcześniej godziny pracy Shopify Developera, to jasno omawiamy ten temat. Jednym z najczęściej powielanych błędów jeśli chodzi o wdrożenia Shopify Plus i Shopify jest przekłamywanie rzeczywistości i zatajanie przed klientem określonych informacji - w Noto Agency stawiamy na transparentność i otwartą komunikację.

Profesjonalizm - wszyscy nasi pracownicy posiadają wieloletnie doświadczenie w pracy z Shopify i Shopify Plus, dlatego klient ma gwarancję, że na każdym etapie prac wdrożeniowych po drugiej stronie ma specjalistów, którzy posiadają niezbędną wiedzę i przede wszystkim doświadczenie z Shopify Plus.  



    Imię i nazwisko

    Adres e-mail

    Treść wiadomości


    Jesteś zainteresowany wdrożeniem sklepu Shopify?

    Chętnie odpowiemy na wszelkie pytania. Zapraszamy do kontaktu.

    Noto Agency Sp. z o.o.
    Ignacego Paderewskiego 124a/203
    35-328 Rzeszów

    Poniedziałek-piątek 8:00-17:00
    info@notoagency.pl
    +48 536 922 088